Contemplar: Aprendre a caminar, saber guiar



https://cdn.sitly.com/blogs/es/2019/05/C%C3%B3mo-ense%C3%B1ar-a-montar-en-bici-sin-ruedines.jpg

Ampliar la fotografia. La observem i anem comentant el que surti. Podem ajudar-nos amb alguna pregunta:

Què passa aquí? Què ens recorda la imatge? Quins sentiments em provoca? Quan vaig començar a anar en bici? Qui em va ensenyar? Quines anècdotes tinc de quan vaig aprendre a anar en bici?

A la imatge hi ha dos personatges. Ens centrem en el nen (o nena): Què li passa en aquest moment? Què sent? Què pensa?


En aquest inici d'any, posem a les teves mans, Jesús, totes les nostres il·lusions, desitjos, anhels... i també les pors als problemes o dificultats que ens puguem trobar al llarg d'aquest camí que hem començat el 2021. Gràcies per una nova oportunitat de seguir creixent i aprenent en l'aventura de la vida.

Comentaris