Contemplar: Futur?


Ampliar la imatge i comentar-la amb el text 

https://cdn.teveo.cu/media/uK/5r/T5mvNEhCeCc2/poster-HD-q4BChgeRqMHRCPfF.jpg

El nostre futur està condicionat per les decisions i accions que realitzen els adults en l'actualitat.
El nostre planeta ens proporciona matèries primeres amb què podem fabricar, construir i desenvolupar productes; però si tots abusem dels recursos naturals, posem en perill els ecosistemes per a les generacions futures, que som nosaltres, els nens d'avui.
Entre tots i totes hem de lluitar per crear un futur millor, sent conscients que les accions, decisions i actituds d'avui tindran un efecte en el nostre futur.

Vull, Jesús, que m'ajudis a construir un món millor amb els meus pensaments, amb les meves paraules, amb les meves accions, amb els meus somnis i decisions.
Aquí em tens, Jesús, compta amb mi.

Comentaris