Pensar: Estic creixent


Des del teu últim aniversari, han canviat moltes coses. Per exemple, ets molt més llest i saps moltes més coses que fa un any. Això és evident.

Però és possible que també s'hagin produït altres canvis, per a alguns dels quals encara no estàs preparat. Potser hagis fet una estirada i ara el teu cap sobresurt per sobre de molts dels teus companys de classe. O potser tots han donant l'estirada, però tu no hi ha manera que creixis. Potser tot just hagis guanyat pes i creguis que estàs fet un escanyolit, o potser has engreixat tant que ja no t'entren els teus texans preferits. I ara t'estàs mirant al mirall pensant només en una cosa: sóc normal?

En primer lloc, què vol dir normal? La normalitat no existeix. Si no, el món estaria ple de persones anormals! La propera vegada que vagis de compres, fes un cop d'ull al teu voltant. Veuràs tot tipus de gent: gent alta, gent baixa, gent d'espatlles amples, gent amb els peus petits, amb enormes panxes, dits llargs, cames fermes, braços esquelètics... Et fas una idea?

Tothom és diferent

Estic creixent, estic més alt/a. Ajuda’m a créixer també al cor. Que cada dia sigui millor, que el teu amor em vagi omplint per dins fins que encomani als que m'envolten.


Comentaris