Celebrar: La Mare de Déu del Pilar


 Diu la llegenda que la Verge Maria, que llavors vivia a Jerusalem, l'any 40 es va aparèixer a Saragossa a l'apòstol Jaume, encoratjant-lo en la seva predicació; s'aparegué sobre un pilar de pedra, que quedà com a testimoni del miracle i es conservà des de llavors a l'església que s'aixecà en honor de la Mare de Déu, actual basílica.

El santuari dedicat a la Verge del Pilar a Saragossa és un dels més famosos santuaris d'Espanya i és considerat com la més antiga església de Maria en el cristianisme.

Estimat Déu, sent la verge Santíssima la teva amorosa mare, fes que també tingui cura de la meva que encara sóc petit i indefens. Que sempre em protegeixi amb el seu mantell a la meva escola, a casa meva i a tots els llocs on sempre em dirigeixo.


Comentaris