Pregar: Pregària per un món millor


Hola Jesús,
amic, germà i Déu meu.
Vull donar-te les gràcies
perquè tu estàs sempre amb mi,
dins meu, al meu cor,
allà on jo fabrico els meus pensaments,
allà on jo fabrico les meves paraules,
allà on jo fabrico meus somnis,
allà on jo fabrico les meves accions,
allà on jo fabrico les meves decisions.
I hi ets, tan dins meu,
per dir-me que m'estimes,
que mai em deixes sol,
que sempre m'acompanyes
en els moments bons
i en els moments dolents,
com fan els bons amics.
Quan penso coses que m'ajuden a ser millor,
quan dic paraules que ajuden,
quan faig accions que ajuden,
quan somnio o decideixo coses que m'ajuden
i ajuden als altres, és la millor senyal per saber
que tu estàs dirigint la meva fàbrica del cor.
No deixis, Jesús, que sigui el meu egoisme
el que dirigeixi la meva fàbrica del cor,
perquè llavors seré dels que fan
que aquest món sigui tan injust i insolidari.
Vull, Jesús, que m'ajudis
a fabricar un món millor amb els meus pensaments,
amb les meves paraules, amb les meves accions,
amb els meus somnis i decisions.
Aquí em tens Jesús, compta amb mi,
vull que sempre siguis tu
el que dirigeixi la fàbrica del meu cor.

Comentaris