Pregar: Dies d'espera


Advent, dies d’espera per a la vinguda de Jesús. Preparem els nostres cors per a celebrar el seu naixement.
Així com la seva mare, Maria, i el seu pare, Josep van esperar l’arribada del seu fill plens d’esperança i posant-se en mans de Déu, nosaltres oferim aquests dies al Pare esperant que la seva vinguda porti pau i joia al món.
Durant aquestes setmanes d’advent podríem recordar que Jesús també va ser  nen i es va educar i créixer en el sí d’una família senzilla i treballadora que l’estimava i el respectava. Els seus pares tenien cura d’ell i li procuraven allò que necessitava per a créixer com a persona plena i feliç. Va aprendre l’ofici de fuster, com el seu pare. Segur que ajudava a la seva mare a parar taula i a tenir cura de la casa. El van ensenyar a pregar a Déu i a saber donar gràcies per la vida i la natura.
Jesús, tu vas ser infant com jo. Saps com em sento i el que em passa. Saps que a vegades em costa ser obedient i endreçat i que no sempre soc prou amable i agraït. Gràcies per estar sempre al meu costat i ajudar-me a millorar.
T’esperem

Comentaris