Petits dilemes: El primer de la fila

 

Dilema d'avui

Vull ser sempre el primer a la fila i avui se m'ha avançat l'Ainhoa.

Possibles respostes

  1. Ja veurà la propera vegada, quan jo em pugui posar davant.
  2. Intento canviar-li el lloc per alguna cosa que li agradi.
  3. Em quedo trist i amb llàgrimes als ulls perquè és el lloc més apreciat i sempre que ho aconsegueixo m'envegen tots.
  4. No passa res, un altre dia correré més. Segur que hi haurà moments del dia per posar-se content.

Comprovem resultats

  1. Així que en realitat creus que el món és del més fort, del que guanya... és veritat que hi ha normes, però no són les de la por. Revisa les idees.
  2. Això és pensar de manera egoista, tenint en compte només els teus interessos. Has de respectar que de vegades toca ser el primer, d'altres no.
  3. Necessites l'aprovació dels altres, que tots t'estimin i et valorin i no pot ser que una cosa tan tonta t'amargui el dia.
  4. És just, posar les coses al seu lloc, sense fer drames i prenent decisions per millorar. I respectar que els altres també tenen dret a ocupar aquest lloc. Bravo!

Comentaris