Aprendre: R de responsabilitat

 


Si em preocupo per realitzar els meus deures i feines pendents tant a l'escola com a casa; recullo les meves joguines, doblego la meva roba, faig el meu llit, cuido de les meves coses, intento col·laborar en el que sigui possible, m'implico... I si a més, sóc responsable de la meva conducta amb les altres persones i de comunicar-me correctament amb els altres ... Felicitats! tens una R enorme a la teva vida. Ets una persona responsable, molt responsable.

Aquest és un dels valors Gabrielistes que volem treballar amb tot l'alumnat dels nostres coles. La responsabilitat no s'aprèn de cop, és una tasca a llarg termini que implica temps i dedicació. És el mateix que dir que necessita pràctica. Però la responsabilitat no va sola, sol anar acompanyada de la confiança que posen les persones grans en tu, el teu compromís a l'hora de fer les coses i la perseverança que t'ajuda a no abandonar les feines començades.

Per aquest motiu, Jesús, volem fer-nos responsables de les coses i de les persones. Perquè tu ens has fet únics, i capaços de pensar. Per això et donem gràcies

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies